Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacje

Okres gwarancji na ewentualne wady materiału i uszkodzenia fabryczne instrumentów piśmienniczych Visconti,Pineider,Marlen wynosi dwa lata od daty zakupu. W celu zgłoszenia produktu do reklamacji prosimy o kontakt z naszym sklepem.

  1. Po otrzymaniu przesyłki Klient zobowiązany jest ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu zobowiązany jest sporządzić protokół podpisany przez Klienta oraz listonosza lub kuriera. Po sporządzeniu protokołu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem visconti-pineider- marlenpensklep.pl.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.
  3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu: faktury VAT, paragon.
  4. Wszystkie produkty naszych marek znajdujące się w ofercie są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z pózń. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  5. Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail biuro2@innertomar.com.pl.
  6. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania modelu lub kolekcji), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.
  7. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  8. Reklamowany towar powinien być wysłany na adres:
    Inner-Tomar s.c.
    ul.Gen.Jankego 78
    40-612 Katowice
Witryna stworzona na platformie